עצרת הימין בתל אביב: "קוראים לממשלה לא להתקפל"

אבי יעקב No Comments on עצרת הימין בתל אביב: "קוראים לממשלה לא להתקפל"

אלפים מתאספים ברחוב קפלן בתל אביב לעצרת הימין לתמיכה ברפורמה המשפטית. בה ינאמו שרים וחברי כנסת מהקואליציה. המשתתפים צפויים לקרוא לממשלה, בשעות הקריטיות בטרם ההצבעה, "העם איתכם – השלימו את החקיקה". עומסי תנועה כבדים נרשמים בכל איזור המרכז בעקבות האלפים שעושים את דרכם לעצרת הענק. תחילת העצרת נדחתה לשעה 19:00.

צילום: תקומה 2023
10:04
30.04.24
בצלאל קאהן ודוד חכם No Comments on אלוף במיל' זיו: "המזח הוא הישג אסטרטגי לחמאס"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

המיליון מגיע לתל אביב: אלפים החלו להתאסף בצומת קפלן בת"א לקראת עצרת הענק של הימין לתמיכה ברפורמה המשפטית. עשרות אלפים עושים את דרכם מכל רחבי הארץ. עומסי תנועה כבדים נרשמים בכל אזור תל אביב והמרכז בעקבות האלפים שעושים את דרכם לעצרת הענק. בעקבות פקקי הענק בכל אזור המרכז העצרת תתחיל בשעה 19:00.

רבבות מתומכי הרפורמה המשפטית צפויים להגיע היום בשעה הקרובה לצומת קפלן בתל אביב. עצרת התמיכה נערכת במקביל לדיונים בכנסת להעברת החוק לצמצום עלית הסבירות בקריאה שניה ושלישית. המשתתפים בעצרת יקראו לחברי הקואליציה שבכנסת: "העם איתכם – השלימו את החקיקה. 64 מנדטים אינם סוג ב'"

בין הנאומים בעצרת: השר בצלאל סמוטריץ', השר עמיחי שיקלי, השר יואב קיש, השר דודי אמסלם, ח"כ אביחי בוארון מיוזמי העצרת, הפרופסור טליה איינהורן, כנרת בראשי, עו"ד ערן בן ארי, אשת התקשורת הדר מילר, יו"ר תנועת אם תרצו מתן פלג, ויו"ר יוזמת תקומה 2023 שארגנה את העצרת ברל'ה קרומבי.

השר לוין וח"כ רוטמן ינאמו בלייב מבניין הכנסת. מחשש שהאופוזיציה תבצע מחטף ותנסה להקדים את ההצבעה לאישור החוק.

חה״כ בוארון קורא לאנשי הימין ותומכי הרפורמה לבוא לעצרת האחדות של הימין ביום ראשון בתל אביב ׳״זו לא דמוקרטיה. זו דיקטטורה מלווה בהפיכה צבאית. מי שמאמין בישראל חופשית ודמוקרטית חייב לעצור את זה מיידית״.

חבר הכנסת אמר כי: "סרבנות היא עריקות. ‏לשחרר אותם מיידית מצהל. ‏לא פשוט. אפילו קשה. ‏אבל אין מצב שמיעוט של 1142 אנשים, מוכשרים וחשובים ככל שיהיו, לוקחים מליוני מצביעים וכנסת נבחרת כבני ערובה. ‏זו לא דמוקרטיה. זו דיקטטורה מלווה בהפיכה צבאית. מי שמאמין בישראל חופשית ודמוקרטית חייב לעצור את זה מיידית״.

"לא יכול להיות שאנחנו נהיה הרוב במדינה הזאת ולא נוכל להוביל את המדינה לפי השקפתנו ולפי אמונתנו. לא יכול להיות שהמיעוט ייקח את המדינה בשבי ויכפה את דעתו על הרוב בכוחניות״.

מוקדם יותר היום, תקפה חברת הכנסת טלי גוטליב בחריפות את נשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות. בנאומה במליאת הכנסת אמרה, כי חיות "פגעה, חטאה, ופשעה בכללי האתיקה של שופטים, היא התסיסה בעם, והיא אחראית". עוד אמרה גוטליב : "בשבילי היא לא סמל שלטון. היא יודעת שעילת הסבירות זה כלום, אבל נוח לה ליהנות מהמחאה הזו שמשסה את העם"

במקביל, מאות אנשי מילואים צעדו מרחבת הבימה בתל אביב לעבר גשר הקריה, תחת הסיסמה,"מילואים ללא תנאים, שומרים על הבית, ונאמנים לצה"ל". הצעדה מגיעה על רקע תופעת הסרבנות שנשמעת בימים האחרונים על ידי מתנגדי הרפורמה. בין הצועדים משתתפים לוחמים, טייסים, אנשי מודיעין, ומפקדים בעבר, ביחידות השונות של צה"ל.



0 תגובות